اخبار ارز دیجیتال

گلایه ایلان ماسک از ربات هایی که هویت مدیر عامل بایننس را جعل می کنند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در توئیت اخیر خود، از این که اکثر نظرات پست های او مملو از ربات‌ های رمزارزی است، گلایه کرد.

او یک اسکرین شات را ضمیمه کرد که تعدادی حساب جعلی را نشان می دهد که هویت چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، رئیس صرافی رمزارزی بایننس را جعل کرده اند. CZ واقعی به شکایت ماسک پاسخ داد و با تمسخر گفت که توییت او تنها توییت واقعی است. توئیت ماسک بی دلیل نیست، زیرا او در حال حاضر درگیر یک نبرد حقوقی طاقت فرسا با غول رسانه اجتماعی توییتر است.

همانطور که U.Today گزارش داد، هیئت مدیره توییتر پیشنهاد ماسک برای خرید این غول رسانه های اجتماعی به مبلغ 44 میلیارد دلار را در ماه ژوئن (خرداد) تایید کرد. با این حال، در ماه ژوئیه (تیر)، رئیس تسلا تصمیم گرفت از این معامله بزرگ فاصله بگیرد و ادعا کرد که غول رسانه‌ های اجتماعی نتوانسته است تعداد ربات‌ های اسپم را به طور دقیق گزارش کند.

سپس توییتر ماسک را در تلاش برای اجرای قرارداد اولیه، به دادگاه کشاند. انتظار می رود محاکمه دو طرف در ماه اکتبر (مهر) به نتیجه برسد. پس از اتهامات اخیر توسط افشاگر، پیتر زاتکو، ماسک از دادگاه خواست تا محاکمه را حداقل یک ماه به تاخیر بیندازد. ماسک همچنین از غول رسانه‌ های اجتماعی شکایت کرد و این شرکت را به کلاهبرداری متهم کرده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *