اخبار ارز دیجیتال

پلتفرم AdaSwap بر بستر کاردانو در شبکه آزمایشی عمومی راه اندازی شد.

راه اندازی شبکه آزمایشی AdaSwap، پلتفرمی برای ساخت برنامه های مالی غیرمتمرکز در بلاک چین کاردانو (ADA)، آماده است تا فرصت های جدیدی را برای مشاغل مبتنی بر Web3 در بزرگترین شبکه اثبات سهام (PoS) ایجاد کند.

طبق اعلام رسمی تیم AdaSwap، ابزارهای این پلتفرم اکنون در شبکه آزمایشی عمومی در دسترس هستند. این پروتکل از یکی از اولین صرافی های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال (DEX) در اکوسیستم کاردانو (ADA) پشتیبانی می کند. به علاوه، AdaSwap اولین اکوسیستم کاربردی غیرمتمرکزی است که بر بستر یک راه حل لایه دوم برای بلاک چین کاردانو (ADA)  تحت عنوان Milkomeda ساخته شده است.

به این ترتیب، این پلتفرم از یک محیط کاملاً سازگار با EVM مبتنی بر کاردانو استفاده می کند. با راه اندازی این نسخه، کل ارزش قفل شده (TVL) روی پلت فرم Milkomeda از 36 میلیون دلار گذشت.

ساخت نسل بعدی امور مالی غیرمتمرکز بر بستر کاردانو

AdaSwap که از حمایت صندوق سرمایه گذاری Shima Capital برخوردار است، قرار است مبادله غیر حضانتی دارایی‌های مبتنی بر کاردانو را به کلی متحول کند. AdaSwap در ماه مارس 2022 (اسفند 1400) به عنوان یک بازار کلکسیونی دیجیتالی پیشرفته بر بستر کاردانو خبرساز شد. گفتنی است که  اکوسیستم این پروتکل از ASW به عنوان ابزار اصلی و دارایی حاکمیتی خود استفاده می کند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *