اخبار ارز دیجیتال

پشتیبانی از ADA توسط Ledger Live پس از ماه ها انتظار

طبق یک توییت که اخیرا توسط شرکت Ledger منتشر شده است، کاردانو پس از ماه ها انتظار اکنون وارد Ledger Live شده است. این بدان معناست که کاربران اکنون می توانند مستقیماً با لجر لایو ارسال، دریافت، خرید و مدیریت رمزارز ADA را انجام دهند. با این به روزرسانی، برنامه Ledger Live اکنون از 10 رمزارز برتر از نظر ارزش بازار پشتیبانی می کند. کاردانو در حال حاضر با ارزش بازار فعلی 15.4 میلیارد دلار در رتبه هفتم قرار دارد.

Screenshot 2022 06 15 at 14 59 28 Cardano Ledger Live Finally Adds Support for ADA After Months of Waiting 209x300 - پشتیبانی از ADA توسط Ledger Live پس از ماه ها انتظار

در ماه آوریل (فروردین)، لجر، ارائه دهنده کیف پول سخت افزاری، این خبر را به اشتراک گذاشت که نسخه 4.0.0 برنامه کاردانو برای کیف پول های لجر سازگار با قراردادهای هوشمند اکنون در دسترس است.

هنگامی که تیم پشتیبانی لجر اعلام کرد که برنامه لجر لایو در حال کار بر روی افزودن پشتیبانی کامل از کاردانو در آن زمان است، جامعه کاردانو نیز مشتاق این اتفاق بود. لجر لایو به کاربران این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال خود را بصورت ایمن از داخل کیف پول نانو سخت افزاری مدیریت کنند، بنابراین دارایی‌ها را در Ledger Nano X یا Nano S Plus ایمن می‌کند.

چارلز هاسکینسون معتقد است که کاردانو جامعه محور است

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، در پاسخ به یکی از کاربران کاردانو که بیان کرد چگونه اقدامی را در رابطه با پشتیبانی از دارایی‌های بومی کاردانو آغاز کرده است، در توییتی نوشت: “مثل اینکه کاردانو یک پروتکل غیرمتمرکز، جامعه محور، منبع باز یا چیزی شبیه به آن است.”

Screenshot 2022 06 15 at 14 58 20 15062022 0000.webp WEBP Image 960 × 540 pixels 300x169 - پشتیبانی از ADA توسط Ledger Live پس از ماه ها انتظار

در آخرین به روزرسانی هفتگی، IOHK آماری از رشد شبکه ارائه کرد. در حال حاضر، 1004 پروژه در کاردانو در حال ساخت هستند. در مجموع 89 پروژه اخیراً در کاردانو راه اندازی شده است، در حالی که تعداد پروژه های NFT به 5796 افزایش یافته است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *