اخبار ارز دیجیتال

پروژه های بلاک چین به دنبال جذب توسعه دهنگان Terra هستند.

فروپاشی اکوسیستم Terra که شامل بیشتر برنامه‌ها و پروتکل‌های آن می‌شد، گروهی از توسعه‌دهندگان را ایجاد کرده است که شرکت‌های فرصت‌طلب بلاک چین امیدوارند از آن‌ها استعدادها را جذب کنند.
پالیگان(Polygon)، یکی از بزرگ‌ترین بلاک‌چین‌ها از نظر ارزش کل قفل شده (TVL)، فعالانه به دنبال توسعه‌دهندگان Terra است تا تخصص و پشتیبانی ارزشمندی را به تلاش‌های خود اضافه کنند.
به گفته رایان ویات(Ryan Wyatt)، مدیرعامل استودیو پالیگان، که در آخر هفته با TechCrunch صحبت کرد،بیان نمود که پالیگان یک صندوق چند میلیون دلاری راه اندازی کرده که برای ترغیب توسعه دهندگان Terra برای رفتن به پالیگان طراحی شده بود.
وایات افزود که او می‌خواهد این صندوق به اندازه کافی بزرگ باشد تا اطمینان حاصل شود که می‌تواند توسعه‌دهندگان اکوسیستم شکست خورده بلاک چین را در خود جای دهد.
صندوق توسعه‌دهنده توسط پالیگان 450 میلیون دلاری که در فوریه امسال(بهمن 1400) از سوی Sequoia و سایر سرمایه‌گذاران جمع‌آوری شده است، پشتیبانی می‌شود.

پلتفرم قرارداد هوشمند لایه 1 سازمانی،ویچین(VeChain) ،نیز به طور عمومی با توسعه دهندگان Terra تماس گرفته است. این پلتفرم در اوایل این ماه توییت کرد که توسعه دهندگان سابق Terra که به طور ناگهانی زمان زیادی در اختیار داشتند، می توانند برای کمک هزینه درخواست دهند و در صورت پذیرفته شدن برای شروع ساخت بر روی VeChain تا 30000 دلار درآمد کسب کنند.
بودجه برای کمک های مالی از برنامه کمک مالی 1 میلیون دلاری بنیاد ویچین که در فوریه 2021(بهمن 1399) راه اندازی شد، تامین می شود.
بلاک چین لایه 1 کادنا(Kadena) نیز یک صندوق 10 میلیون دلاری به طور خاص برای جذب توسعه دهندگان Web3 برای پیوستن به آن ایجاد کرد. اگرچه به طور خاص به توسعه دهندگان Terra اشاره نمی کند، اما توییت روز جمعه آن را اعلام کرد که این صندوق به «توسعه دهندگان بلاک چین متاثر از رویدادهای اخیر در فضای وب 3» فراخوانده شده است که نشان می دهد این صندوق برای توسعه دهندگان Terra جذاب است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *