اخبار ارز دیجیتال

رابین هود از لیست شدن چین لینک در این پلتفرم معاملاتی خبر داد.

پلتفرم محبوب معاملات رمزنگاری رابین هود (Robinhood) رسماً خبر لیست شدن چین لینک (LINK) در این صرافی را تایید کرد. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط وبسایت مرجع CoinMarketCap، قیمت توکن LINK در پاسخ به این خبر، بیش از 4 درصد افزایش یافت. ناگفته نماند که در زمان نگارش این مطلب، این رمزارز با 1.84% کاهش با قیمت 6.37 دلار معامله شده و در جایگاه 23 بازار ارزهای رمزنگاری شده قرار گرفته است.

رابین هود اخیراً پشتیبانی از شیبااینو (SHIB)، سولانا (SOL )، پالیگان (MATIC) و کامپوند (COMP) را نیز آغاز کرده است. این درحالی است که مدیران ارشد این شرکت همیشه از سیاست محافظه‌کارانه فهرست‌بندی در این اپلیکیشن معاملاتی صحبت کرده اند.

شایان ذکر است که روز دوشنبه، بلومبرگ گزارش داد که غول ارزهای دیجیتال FTX در حال بررسی طرح خرید رابین هود است. ولی این صرافی که توسط میلیاردر معروف سم بنکمن (Sam Bankman-Fried) اداره می شود، به سرعت این شایعات را تکذیب کرد.

سهام رابین هود از ابتدای سال جاری در پی کاهش رشد کاربران ناشی از رکود بازار، بیش از 50 درصد کاهش یافته است. پس از اینکه FTX شایعه خرید این شرکت را تکذیب کرد، سهام آن دوباره در معاملات پیش از بازار کاهش یافت. در حال حاضر سهام HOOD با 2.8% کاهش حدود 8.86 دلار ارزش دارد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *