اخبار ارز دیجیتال

ناظر مالی سنگاپور محدودیت های بیشتری را برای ارزهای دیجیتال در نظر می گیرد.

به گفته یکی از وزرای ارشد دولت، مقامات پولی سنگاپور(MAS)، به‌دقت در حال بررسی محدودیت‌هایی هستند که می‌توانند بر نحوه مدیریت سرمایه‌گذاران خرد با ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارند.
بر اساس سوابق پارلمانی منتشر شده در روز دوشنبه، وزیر ارشد سنگاپور و رئیس مقامات پولی سنگاپور،ثارمن شانموگاراتنام( Tharman Shanmugaratnam) گفت که ناظر مالی ممکن است محدودیت هایی را برای مشارکت خرد برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال و همچنین معرفی قوانین استفاده از اهرم برای تراکنش های رمزارزی را در نظر بگیرد. شانموگاراتنام همچنین خواستار شفافیت نظارتی میان تنظیم‌کننده‌های مالی در سراسر جهان شد.
در ژانویه(بهمن 1400)، MAS ارائه‌دهندگان خدمات رمزارزی را از تبلیغات یا بازاریابی در مکان‌های عمومی منع کرد و حامی مقرراتی بود که دستگاه‌های خودپرداز رمزارزی را در سنگاپور تعطیل می‌کرد. طبق قانون MAS، قانون خدمات پرداخت کشور به تنظیم کننده این امکان را می دهد که محدودیت های بیشتری را برای ارائه دهندگان خدمات رمزارزی جهت اطمینان از حمایت بهتر از مصرف کننده، حفظ ثبات مالی و حفاظت از اثربخشی سیاست های پولی اعمال کند.

در 30 ژوئن(9 تیر)، مقامات پولی سنگاپور، Three Arrows Capital را به اتهام “ارائه اطلاعات نادرست و فراتر رفتن از دارایی های تحت آستانه مدیریت” مورد توبیخ قرار داد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *