اخبار ارز دیجیتال

مدیر کهنه کار غول سرگرمی به تیم متاورس SHIB دعوت شد.

طبق نسخه‌ای که در اوایل این هفته در ShibaSwap به اشتراک گذاشته شد، مارسی جاسترو(Marcie Jastrow)، یکی از مدیران سابق Technicolor، به تیم پشت پروژه Metaverse Shiba Inu (SHIB) ملحق خواهد شد.

Jastrow مشاوره در زمینه‌هایی که شامل مشارکت با برند و راه‌اندازی می‌شود، ارائه می‌کند و در عین حال در داستان پشت ساخت محیط متاورس مشارکت می‌کند. تیم پروژه metaverse معتقد است که Jastrow نقش بزرگی در ارائه محصول ایفا خواهد کرد که “شامل چندین فاکتور، بازخورد و توصیه های جامعه است.”

جاسترو گفت: “این یک افتخار است که بخشی از چنین پروژه شگفت انگیزی باشم. ارتش شیب واقعاً یکی از قوی‌ترین جوامع موجود است. خوشحالم که می‌توانم به ساختن و ایجاد مکانی شگفت‌انگیز برای کل جامعه کمک کنم تا بتوانند آن را کشف و خانه خود را در آن بنا کنند.”

قابل ذکر است که Jastrow بیش از 20 سال تجربه در صنعت سرگرمی دارد و تقریباً 10 سال است که با Technicolor کار می کند. Technicolor یکی از شرکت‌هایی است که برخی از بازی‌های ویدیویی محبوب AAA از جمله Grand Theft Auto V ، FIFA Mortal Kombat و Call of Duty را در کارنامه خود دارد.

یادآوری می شود که متاورس SHIB در اواخر ماه مارس(اوایل فروردین) اعلام شد. تیم SHIB سپس مراحل فروش عمومی را هفته‌ها پس از آن آغاز کرد که در آن کاربران می‌توانستند قطعاتی از زمین را با توکن اکوسیستم، LEASH، خریداری کنند.

با این حال، از زمانی که آخرین مرحله فروش زمین آغاز شد، LEASH روند نزولی به خود گرفت. شاید این دلیلی باشد که تیم SHIB تصمیم گرفته است که خرید زمین با SHIB را که اوایل اردیبهشت ماه اعلام شده بود، مجاز کند.

جامعه SHIB با نفس بند آمده منتظر عرضه رسمی SHIB Metaverse بوده است. حضور چنین استعدادهایی در پشت چنین عناوین موفقی بر هیجان جامعه رو به رشد توکن خواهد افزود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *