اخبار ارز دیجیتال

مدیر عامل بایننس قصد دارد از زمستان کریپتو به نفع خود استفاده کند.

مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو (CZ)، در مصاحبه اخیر خود گفت که زمستان بالقوه رمزارزها برای پیشبرد اهداف تجارتی مناسب است.

وقتی از او پرسیده شد که بایننس در زمستان جاری رمزارزها به دنبال گزارش هایی مبنی بر توقف استخدام توسط صرافی های Gemini و Coinbase، چگونه کار خواهد کرد، او با اطمینان پاسخ داد:

“این اولین بار نیست که ما زمستان رمزارزها را پشت سر می گذاریم. اگر در یک زمستان هستیم، سومین زمستان من و بایننس خواهد بود. بنابراین این اولین بار نیست که ما از این را پشت سر می گذاریم.”

چانگ‌پنگ ژائو کاری را انجام داده است که برای بسیاری از صرافی ها، یک کار و تلاشی بیهوده است، استخدام کارکنان جدید در طول یک بازار نزولی برای استفاده از بازار صعودی بعدی. او ادامه داد: «در حال حاضر استخدام کردن بسیار بهتر است، در بازارهای صعودی، همه پروژه های خود را شروع می کنند و به همه حقوق های زیادی پرداخت می‌شود.»

«اکنون بازارها متعادل تر شده اند، بنابراین استعدادهای برتر در دسترس هستند و ما می‌خواهیم آن ها را استخدام کنیم.»

دنیای کریپتو طی چند هفته گذشته از یک دوره افول رنج می برد، اما رئیس بایننس همچنان توصیه می کند که اکنون زمان بسیار خوبی برای گسترش و استخدام شرکت ها است.

در همین حال، بسیاری از صرافی های رمزارزی مانند کوین بیس و جمینی، استخدام‌ های جدید را متوقف کرده‌اند. شرکت هایی مانند Crypto.com و BlockFi نیز بیش از 5 درصد از کارکنان خود را به دلیل شرایط بد بازار اخراج کرده اند. پلتفرم تجاری رابینهود نیز در ماه آوریل (فروردین) 9 درصد از کارکنان خود را اخراج کرده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *