اخبار ارز دیجیتال

فراهم شدن امکان مبادلات پوند بریتانیا با استیبل کوین صرافی Gemini

صرافی رمزارزی Gemini امروز اعلام کرد: اکنون کاربران این صرافی در بریتانیا و ایالات متحده می‌توانند دلار جمینی (GUSD) را با پوند انگلیس (GBP) در کنار معاملاتی که قبلاً به دلار سنگاپور (SGD) و دلار ایالات متحده پشتیبانی شده است، معامله کنند.

دلار جمینی یک استیبل کوین است که در شبکه اتریوم ایجاد شده و دارای نسبت حمایتی 1:1 توسط معادل های نقدی و ارز فیات است. طبق بیانیه منتشر شده توسط این شرکت، راه اندازی جفت تجاری GUSD/GBP گامی بزرگ در افزایش دسترسی به رمزارزها در سطح بین المللی است. این حرکت، استیبل کوین شرکت را برای مصرف کنندگان در بریتانیا با ارز اصلی این کشور در دسترس قرار می دهد.

بر اساس اطلاعات خود صرافی، دلار جمینی به عنوان پلی بین ارزهای سنتی و امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) عمل می کند و به طور فعال برای تجارت و سهام در صرافی های غیرمتمرکز (DEX)، و همچنین در پروتکل های وام دهی دیفای و سایر زمینه ها استفاده می شود.

هر یک از ذخایری که از GUSD پشتیبانی می کند در حساب های جداگانه ای در State Street Bank and Trust، Signature Bank و Goldman Sachs Asset Management نگهداری می شوند. در همین حال، مانده اندوخته به صورت ماهانه توسط BPM LLP، یک شرکت حسابداری دولتی گواهی شده مستقل، حسابرسی می شود تا گواهی شود که GUSD دارای نسبت پشتوانه 1:1 است.

گواهینامه های ماهانه BPM برای بررسی در وبسایت Gemini در دسترس است. Gemini Trust Business، یک شرکت مستقر در نیویورک که توسط وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک نظارت می شود، نهاد تجاری مسئول صدور GUSD است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *