اخبار ارز دیجیتال

شرکت Core Scientific در ماه جولای بیت کوین بیشتری را نسبت به آنچه استخراج کرده بود، فروخته است.

شرکت Core Scientific (CORZ)، یکی از بزرگترین ماینرهای بیت کوین جهان از نظر هش ریت، که معیاری برای سنجش قدرت محاسباتی است، گفت که در ماه جولای (تیر) ۱۲۲۱ بیت کوین استخراج کرده و ۱۹۷۵ بیت کوین را برای پرداخت هزینه‌های سرمایه و رشد به فروش رسانده است.

طبق بیانیه ای که روز جمعه منتشر شد، این ماینر در مجموع ۴۴ میلیون دلار دریافت کرده است. Core Scientific پول حاصل از این فروش را برای سرمایه‌گذاری‌های مربوط به افزایش ظرفیت مرکز داده‌اش و پرداخت هزینه به Bitmain، سازنده ریگ ماینینگ برای ۱۰۰،۰۰۰ دستگاه ماینینگ که در سال ۲۰۲۱ سفارش داده بود، استفاده کرد.

Core Scientific گفت که بدون احتساب هزینه‌های حمل و نقل و گمرک، کمتر از ۱۰ میلیون دلار از قرارداد این ریگ‌ها باقی مانده است. این شرکت هنوز ۱۲۰۵ بیت کوین و حدود ۸۳ میلیون دلار پول در ترازنامه خود دارد.

مایک لویت (Mike Levitt)، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «در طول ماه جولای، ما به افزایش نقدینگی، تقویت ترازنامه‌مان، ساده‌سازی شرکت و پیشرفت بیشتر در جهت دستیابی به اهداف عملیاتی ۲۰۲۲ ادامه دادیم.»

این فروش پس از آن انجام شد که این شرکت در ماه ژوئن (خرداد) ۷۲۰۲ بیت کوین را به فروش رساند تا حدود ۱۶۷ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کند. این شرکت تنها نیست، زیرا سایر استخراج‌کنندگان بیت‌کوین نیز امسال شروع به فروش دارایی‌های دیجیتال استخراج‌شده خود کرده‌اند تا هزینه‌های موجود در این بازار نزولی را بپردازند. اخیراً، Riot Blockchain (RIOT) اعلام کرد که در ماه جولای (تیر) ۲۷۵ بیت کوین به قیمت ۵/۶ میلیون دلار فروخته است.

Core Scientific انتظار دارد برای پرداخت هزینه های عملیاتی، رشد سرمایه، بدهی‌ها و حفظ نقدینگی، به فروش بیت کوین خود ادامه دهد.

این شرکت گفت که حدود ۱۹۵،۰۰۰ ریگ ماینینگ با هش ریت کل حدود ۱۹/۳ اگزاهش در ثانیه (EH/s) دارد که به گفته او بزرگترین ظرفیت استخراج در میان “همه شرکت‌های لیست شده در آمریکای شمالی” است. فعالیت Core Scientific ترکیبی از استخراج و میزبانی برای سایر ماینرها است.

سهام آن در صبح روز جمعه حدود ۴ درصد افزایش یافت و از برخی از همتایان ماینینگ خود و بیت کوین پیشی گرفت.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *