اخبار ارزدیجیتال خبر

تحلیلگران می گویند در صورت حاکم شدن شرایط فعلی قیمت اتریوم ممکن است به 1700 دلار کاهش یابد.

معامله گران هشدار می دهند که قیمت اتریوم ممکن است به 1700 دلار کاهش یابد، که باعث ایجاد یک “توربو هسته ای” در آلت کوین ها و تغییر ساختار بازار یک بازار صعودی در حال مبارزه می شود.

قیمت بیت‌کوین ( BTC ) و اتر ( ETH ) هنوز به شدت تحت تأثیر موج فعلی نوسانات قرار دارند و این امر باعث می‌شود معامله‌گران به تابلوی نقشه برگردند و انتظارات کوتاه‌مدت خود را اصلاح کنند. در 17 فوریه، قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی به  زیر 40000 دلار  سقوط کرد و اتر نتوانست حمایت خود را در 2900 دلار حفظ کند، که شانس افت را به 2500 دلار افزایش می دهد. 

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که اتر پس از قرار گرفتن در نزدیکی سطح حمایت 2900 دلاری در ساعات معاملات صبح، با موجی از فروش مواجه شد که آن را به پایین‌ترین حد روزانه 2752 دلار کاهش داد.

نمودار 1 روزه ETH/USDT. منبع: TradingView

در اینجا نگاهی داریم به آنچه که تحلیلگران در مورد کاهش قیمت اتر می گویند و اینکه آیا با ادامه افزایش تنش های جهانی انتظار نزولی بیشتری وجود دارد یا خیر.

توقف بعدی اتریوم می تواند 1700 دلار باشد 

یک مرور کلی از چشم‌انداز فعلی اتر توسط معامله‌گر رمزارز و کاربر مستعار توییتر «Crypto Tony» ارائه شده است، که نمودار زیر را در مورد حوزه‌های حمایت و مقاومت مورد بحث قرار داده است.

نمودار 1 روزه ETH/USD. منبع: توییتر

کریپتو تونی گفت،3900 دلار برای من محوری‌ترین بخش باقی می‌ماند و اگر آن را تغییر دهیم، خوب معتقدم که پایین است… آن را رد کنید یا حتی به آن نرسید و به هدف اصلی من 1700 دلار می‌رویم.»

قیمت در سطح مقاومت “فوق روند” قرار دارد

تحلیلگر بازار و کاربر مستعار توییتر «IncomeSharks» که نمودار زیر را نشان می دهد که اتر اکنون در منطقه مقاومت قابل توجهی قرار دارد، یک برداشت صعودی تر از قیمت روز جمعه ارائه کرد .

نمودار 4 ساعته ETH/USD. منبع: توییتر

به گفته این تحلیلگر،«اتر درست در مقاومت ابرروند. از آنجایی که صاف است، معمولاً شانس بیشتری برای شکستن به سمت بالا و چرخش صعودی دارد. اگر صعودی شود، فکر می کنم 2900 تا 3000 دلار بعدی خواهد بود.”

روند کلان روند نزولی بیشتری دارد

بینش در مورد اتفاقاتی که ممکن است برای اتر و بازار گسترده‌تر آلتکوین بیفتد، در صورتی که نتواند این سطح فعلی را حفظ کند، توسط معامله‌گر و کاربر مستعار توییتر پنتوشی ارائه شد.

نمودار 1 روزه ETH/USD. منبع: توییتر

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به 1.899 تریلیون دلار می رسد و نرخ تسلط بیت کوین 41.4 درصد است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
5/5 - (1 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *