اخبار ارزدیجیتال خبر

بیت کوین سقوط کرد و به پایین ترین حد در شش ماه گذشته نزدیک به 38 هزار دلار رسید.

به گفته برخی تحلیلگران، بیت کوین برای همه ارزهای دیجیتال پیشرو است زیرا شاخص های کلان ممکن است در کوتاه مدت برای بازار فاجعه ای ایجاد کنند.

بیت کوین سقوط کرد و به پایین ترین حد در شش ماه گذشته نزدیک به 38 هزار دلار رسید

به گزارش کوین تلگراف، بیت کوین ( BTC ) در 12 ساعت گذشته 7.5 درصد افت کرده است و از 43328 دلار در ساعت 4 بعد از ظهر روز پنجشنبه به وقت UTC به 38258 دلار در ساعت 4 صبح روز جمعه به پایین‌ترین سطح شش ماهه رسیده است.

سقوط قیمت تاکنون حدود 50 میلیارد دلار از کل بازار ارزهای دیجیتال را از بین برده است. ارزش کل بازار کریپتو از اوایل نوامبر 2021 که به اوج 3 تریلیون دلار رسید، در حال کاهش است.

بدون حتی یک خبر بمب که بسیاری بتوانند دامپ را به خاطر آن مقصر بدانند، سرمایه گذاران در تعجب هستند که چه چیزی باعث این اقدام قیمت شده است. برخی به شاخص‌های کلان اشاره کردند، با ورود سهام فناوری نزدک به «منطقه اصلاح» و انتظار می‌رود چندین افزایش نرخ بهره در سال 2022 رخ دهد.

اما بیت کوین در راه های مرموز حرکت می کند. به همین راحتی می‌توان این خبر را داشت که رائول پال، گاو بیت‌کوین  ، تمام بیت‌کوین خود را فروخته است و تنها ۱ بیت‌کوین باقی مانده است…

حساب توییتر Rekt Capital خاطرنشان کرد که الگوی فعلی در حال اجرا “شباهت های کمی با رفتار قیمت اواخر سپتامبر 2021 دارد.” در آن زمان، بیت کوین چندین بار از سپتامبر تا اکتبر از حدود 52000 دلار به حدود 41300 دلار سقوط کرد. تا اوایل نوامبر تا 69000 دلار افزایش یافت.

حساب توییتر InvesetAnswers که بیش از 85000 فالوور دارد، پیشنهاد کرد که خرس‌ها «برای به دست آوردن سود 132 میلیون دلاری به بیت کوین زیر 41000 دلار نیاز دارند».

#BTC در 12 ساعت 4 درصد کاهش یافت. به #OptionsExpiry خوش آمدید – خرس ها کنترل دارند. آنها به #بیت کوین زیر 41000 دلار نیاز دارند تا 132 میلیون دلار سود به جیب بزنند. 

بیت کوین تنها ارز دیجیتالی نیست که در روز جمعه سقوط می کند. اتر ( ETH )، بایننس کوین ( BNB )، سولانا ( SOL )، کاردانو ( ADA ) و  XRP  همگی در 12 ساعت گذشته اصلاحات شدیدی بین -6.3٪ و -10٪ را تجربه کرده اند.

در میان 10 سکه برتر بر اساس ارزش بازار، ADA بیشترین ضرر را تجربه کرد زیرا 10 درصد کاهش یافت و به 1.21 دلار رسید. به نظر نمی رسید که راه اندازی حشره دار SundaeSwap در روز جمعه به این موضوع کمک کند.

بیلی بامبرو، یکی از همکاران فوربس، در مقاله‌ای در روز جمعه پیشنهاد کرد که سرمایه‌گذاران به دلیل اعلامیه‌های اخیر فدرال رزرو ایالات متحده مبنی بر کوچک کردن ترازنامه و افزایش نرخ بهره، متعجب شده‌اند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *