اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین به دنبال آخر هفته ای بی ثبات ، در حدود 20,000 دلار نوسان می کند.

بیت کوین پس از پشت سر گذاشتن آخر هفته ای پر نوسان ، در تلاش است که در بالای  20000 دلار  که سطح بسیار قابل توجهی است ، حفظ شود.

بزرگترین رمزارز جهان صبح روز دوشنبه به وقت آسیا  با افت 4.8 درصدی به سطح 19618 دلاری رسید و در ساعت 11:09 AM به وقت توکیو با قیمت 20014 دلار معامله شد. اتریوم نیز خود را در بالای سطح 1000 دلاری حفظ کرد . سولانا، کاردانو و دوج کوین همچنان قرمز پوش بودند.

بیت کوین در روز شنبه تقریباً 15 درصد سقوط کرد اما سپس با جهش 16 درصدی در روز یکشنبه به بالای سطح 20,000 دلار بازگشت. الگوی نوسانات حاکی از آن است که احساسات سرمایه‌گذاران همچنان بسیار شکننده و آسیب پذیر است. فدرال رزرو با بالاترین سرعت ممکن در راستای مهار تورم به دنبال افزایش نرخ بهره است که در اثر آن ، نقدینگی بازارهای مالی کاهش می یابد.

آرتور هیز(Arthur Hayes)، یکی از بنیانگذاران صرافی رمزارزی بیت مکس(BitMEX) در توییتر عنوان کرد:
“با توجه به اینکه بازار متوجه عوامل تاثیر گذار می شود، انتظار فروش بیت کوین و اتر را داشته باشید.”

وی همچنین گفت که نمی‌داند فروش بازار رمزارزها به پایان رسیده است یا نه، اما برای کسانی که تمایل دارند در زمان سقوط بازار خریداری کنند ، ممکن است فرصت‌های بیشتری فراهم شود.”

بیت کوین از ابتدای سال جاری میلادی تا به حال حدود ،57 درصد کاهش یافته است و به دنبال آن ، بسیاری از رمزارزهای دیگر سقوط بیشتری را تجربه کرده اند.

تحولاتی از قبیل توقف تمامی برداشت‌ها در پلتفرم وام دهی سلسیوس و انجام اقدامات بی سابقه توسط برنامه‌های مالی غیرمتمرکز ، منجر به تداوم کاهش اعتماد نسبت به این صنعت شدند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *