اخبار ارز دیجیتال

به گفته مهندس فنی IOG، “سونامی” کاردانو در راه است.

مهندس فنی اصلی IOG کاردانو، دانکن کوتس (Duncan Coutts)، هیجان خود را در مورد پروژه‌های آینده و ارتقاء های کاردانو به اشتراک گذاشته است. وی در مصاحبه اخیر خود اظهار داشت: “ما پیشرفت‌های فنی زیادی در راه داریم. برخی از آنها زودتر از بقیه اتفاق می‌افتند، اما همه آنها تأثیرات زیادی بر جامعه ما خواهند داشت.”

اخیراً تعداد زیادی بروزرسانی در بلاک‌چین کاردانو صورت گرفته است و کیف پول Lace، زنجیره‌های جانبی EVM و هارد فورک Vasil در حال توسعه هستند. با این حال، کوتس به سه حوزه خاص اشاره کرده است: تأییدکنندگان ورودی، شبکه های همتا به همتا و هارد فورک Vasil.

تایید کنندگان ورودی
هدف تأییدکنندگان ورودی بهبود زمان انتشار بلوک است و به یکی از ۱۱ روشی که کاردانو می‌خواهد در سال ۲۰۲۲ به مقیاس‌بندی دست یابد، اشاره می‌کند. تایید کننده های ورودی با تقسیم تراکنش ها به بلوک های از پیش ساخته شده، نرخ تراکنش های بالاتری را امکان پذیر می‌کنند.

بهبودهای Ouroboros، پروتکل اثبات سهام کاردانو، ممکن است برای موفقیت تایید کنندگان ورودی ضروری باشد. مهندس فنی IOG اشاره می‌کند که کار برای انتشار نسخه جدیدی از Ouroboros ادامه دارد که می‌تواند برای استفاده از تمام منابع موجود در سرورهای کاردانو مقیاس شود. همچنین، IOG در حال توسعه مرحله جدیدی از Ouroboros به نام Leios است.

شبکه های همتا به همتا
شبکه های همتا به همتا گامی جدید برای کنترل شبکه هستند. کاردانو توسط گره های توزیع شده، که توسط اپراتورهای استخر استیک مدیریت می‌شوند، تغذیه می‌شود. تا همین اواخر، IOG گره هایی را برای کمک به ایجاد اتصال گره به گره اجرا می‌کرد که توسط توپولوژی توسعه یافته توسط جامعه پشتیبانی می‌شود. این ساختار اتصال IOG توسط شبکه های همتا به همتا حذف خواهد شد، که در عوض باعث تقویت ارتباط مستقیم بین همتایان می‌شود.

هارد فورک Vasil 
دوره The Basho در نقشه راه کاردانو به طور کامل در مورد بهینه سازی و مقیاس بندی کاردانو برای ارائه بهتر برنامه های Defi و ترویج رشد و پذیرش آن است، و ارتقاء Vasil یک جزء حیاتی محسوب می‌شود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *