اخبار ارز دیجیتال

انجمن اتریوم اختلافات خود را با ویتالیک بوترین به اشتراک گذاشت.

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیانگذار اتریوم، در توییت اخیر خود از جامعه این بلاک چین خواست تا برخی از نظرات خود را که با او مخالف هستند به اشتراک بگذارند.

تیم بیکو (Tim Beiko)، توسعه‌دهنده Ethereum core نگران است که ارائه یک راه‌حل خوب برای حفظ حریم خصوصی در زمانی مناسب ممکن نباشد.

هادسون جیمسون (Hudson Jameson)، مهندس نرم افزاری که در سال ۲۰۱۶ به بنیاد اتریوم پیوست، معتقد است که اجتناب بوترین از ورود به موضوعات سیاسی یک اشتباه بوده زیرا همه چیز در حال سیاسی شدن است.

ماریانو کونتی (Mariano Conti)، یکی از سرمایه گذاران اتریوم، با ایده بوترین برای افزایش طول عمر انسان مخالف است. کونتی می‌گوید مردم باید با این واقعیت کنار بیایند که فقط برای مدتی در این سیاره زندگی می‌کنند.

آنتونی ساسانو (Anthony Sassano)، بنیانگذار Ethhub.io و یکی از بنیانگذاران برجسته اتریوم معتقد است که مشروعیت دادن به دوج کوین اشتباه بوده است. در حالی که ساسانو این میم کوین را به خودی خود یک کلاهبرداری نمی‌داند، اما همچنان دوج کوین را صرفاً ابزاری برای جدا کردن سرمایه‌گذاران کوچک از پولشان می‌داند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بنیانگذار اتریوم در آگوست گذشته (مرداد ۱۴۰۰) به هیئت مدیره بنیاد دوج کوین که مجدداً تأسیس شده بود، پیوست.

علیرغم اینکه بوترین پس از تأسیس اتریوم در خط مقدم انقلاب ارزهای دیجیتال قرار داشته، اما به طور معمول با انتقادهایی روبرو می‌شود. اکثر منتقدان او با مشکلات مقیاس پذیری اتریوم و همچنین تاخیرهای مکرر آن مشکل دارند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، اتریوم در نهایت می‌تواند در اوایل ماه آگوست امسال (مرداد ۱۴۰۰) به الگوریتم اثبات سهام منتقل شود.

این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲ تاکنون عملکرد بسیار ضعیفی داشته است، اما این ارتقای مورد انتظار می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور صعودی برای آن عمل کند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *