اخبار ارز دیجیتال

ادغام 1inch در کیف پول KuCoin به منظور بهبود تبادل توکن‌ها

صرافی ارزهای دیجیتال KuCoin پس از یکپارچه‌سازی رابط برنامه‌نویسی 1inch و بازارساز تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi) آن در کیف پول خود، قابلیت مبادله توکن‌های بومی را نیز در این کیف پول معرفی خواهد کرد.

الگوریتم Pathfinder 1inch عملکرد کیف پول KuCoin را بهبود می‌بخشد. کیف پول غیرمتمرکز این صرافی که اخیراً راه‌اندازی شده، از معاملات میان زنجیره‌ای، DeFi و توکن‌های غیرمثلی (NFT) پشتیبانی می‌کند.

این الگوریتم، نقدینگی را از بیش از ۲۵۰ بازارساز خودکار و فعال در سراسر اکوسیستم DeFi جمع‌آوری می‌کند. 1inch به منابع نقدینگی متصل می‌شود که در ۹ شبکه مختلف بلاک چین کار می‌کنند و طیف گسترده‌ای از دارایی‌های قابل معامله را ارائه می‌دهند.

این همکاری همچنین به کاربران کیف پول KuCoin امکان دسترسی به پروتکل سفارش محدود 1inch را نیز می‌دهد. این سفارشات پس از رسیدن به قیمت از پیش تعیین شده پر می‌شوند. این ویژگی شامل سفارشات بدون گس (gas) برای اتر نیز می‌شود.

جف هاول (Jeff Haul)، رئیس کیف پول KuCoin خاطرنشان کرد که 1inch خود را به عنوان یک رهبر در فضای جمع‌آوری نقدینگی DeFi تثبیت کرده و عملکرد آن باید فعالیت کیف پول KuCoin را برای کاربران بهبود بخشد:

«مبادله توکن‌ها (Swap) یکی از ویژگی‌های مهم این کیف پول و 1inch نیز یکی از محبوب‌ترین DEX‌ها در صنعت Web3 است، بنابراین ما از طریق این یکپارچه‌سازی قصد داریم تجربه معاملاتی روان و مقرون به صرفه را برای کاربران فراهم کنیم.»

KuCoin کیف پول مبتنی بر مرورگر خود را در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد) عرضه کرد و از DeFi ،NFT و GameFi پشتیبانی می‌کند. بخش NFT این کیف پول توسط Windvane، بازار NFT اختصاصی KuCoin ارائه می‌شود.

این صرافی یک دور جمع‌آوری سرمایه ۱۵۰ میلیون دلاری را در سال ۲۰۲۲ برای سرمایه‌گذاری در توسعه خدمات Web3 ،DeFi و NFT در اکوسیستم خود انجام داد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *