اخبار ارزدیجیتال خبر

احراز هویت حساب‌های بایننس برای کاربران کیف پول سیف پل اجباری شد.

طبق اطلاعیه رسمی تیم توسعه‌دهنده کیف پول ارز دیجیتال سیف پل (SafePal)، آن دسته از کاربرانی که پیش‌تر از طریق این کیف پول و بدون نیاز به ساخت حساب یا احراز هویت، به نسخه اپلیکیشن غیرمتمرکز (DApp) صرافی بایننس دسترسی داشتند، از روز ۱۲ مه (۲۲ اردیبهشت) ملزم به احراز هویت خواهند بود.

به گزارش ارزدیجیتال، در متن اطلاعیه کیف پول سیف پل آمده است:

سیف پل اولین کیف پول غیرمتمرکزی است که امکان انجام معاملات ارز دیجیتال در صرافی بایننس را برای کاربران اپلیکشین موبایلی خود فراهم کرد. این اقدام سیف پل (اجباری‌کردن احراز هویت) به‌منظور کمک به بایننس در احراز هویت مشتریان صرافی و مبارزه با پول‌شویی است.

به گفته تیم سیف پل، از ساعت ۰۰:۰۰ روز ۱۲ مه به وقت هماهنگ جهانی (۴:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت) تمام کاربران جدید سیف پل برای استفاده از برنامه بایننس در این کیف پول ملزم به احراز هویت خواهند بود. کاربران فعلی هم از این تاریخ به بعد، در صورتی که احراز هویت نکرده باشند، تنها قادر خواهند بود دارایی‌های خود را از حساب بایننس متصل به کیف پولشان برداشت کنند. گفتنی است که سفارش‌ها و موقعیت‌های معاملاتی کاربران برنامه بایننس در سیف پل، از این تاریخ به بعد به‌طور خودکار لغو و بسته خواهد شد.

گفتنی است از تاریخ ۱۲ مه (۲۲ اردیبهشت) کاربرانی که قصد داشته باشند از طریق سیف پل در بایننس معامله کنند، باید حساب احرازهویت‌شده خود را به این برنامه متصل کرده یا اینکه اگر حسابی در وب‌سایت و برنامه اصلی این صرافی ندارند، یک حساب جدید ساخته و سپس مراحل احراز هویت خود را در آن تکمیل کنند.

شایان ذکر است که مجموعه بایننس یکی از سرمایه‌گذاران اصلی کیف پول سیف پل محسوب می‌شود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *