اخبار بورس ایران و جهان

جزییاتی از عرضه اولیه جدید بورس

آخرین بروزرسانی:11 مرداد 1399

تعداد ۱۹۲میلیون سهم معادل ۱۲ درصد سهام شرکت زر ماکارون، روز چهارشنبه آینده با نماد معاملاتی “غرز” در بورس تهران عرضه اولیه می‌شود.

جزییاتی از عرضه اولیه جدید بورس

به گزارش افکارنیوز،

تعداد ۱۹۲میلیون سهم معادل ۱۲ درصد سهام شرکت زر ماکارون، روز چهارشنبه(۷خرداد) به‌عنوان پنجمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه ، با نماد معاملاتی “غرز” در بورس تهران عرضه می‌شود.

اخبار اقتصادی- این میزان سهام در محدوده قیمتی ۴۳۰۰تا ۴۵۵۰ تومان برای هر سهم و با سهمیه ۱۵۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد و متعهد خرید نیز شرکت‌ تامین سرمایه تمدن به میزان ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.

این گزارش می‌افزاید: تعداد ۱۶۰ میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه در فرآیند کشف نرخ جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت و تعداد ۳۲ میلیون سهم نیز صرفا به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز معاملای شنبه(۱۰ خرداد) به نرخ کشف شده در روز عرضه اولیه اختصاص خواهد یافت.

بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با نرخ ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

گفتنی است نام این شرکت از تاریخ بیست و چهارم اردیبهشت امسال به عنوان پانصد و سی و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بورس بخش “ساخت محصولات غذایی و انواع آشامیدنی‌ها”، گروه “ساخت سایر محصولات غذایی” و طبقه “ساخت ماکارونی، رشته فرنگی و محصولات آردی مشابه” با کد “۱۵۴۴” و نماد “زر – ZAR” در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده ‌است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
5/5 - (2 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *