پایان یافته / غیرفعال
ایردراپ Eifi

ایردراپ رایگان Eifi

وضعیت: پایان یافته
اخطار
سلب مسئولیت
آخرین بروزرسانی:26 بهمن 1400
این پروژه پایان‌یافته/غیرفعال است، بنابراین زمان خود را هدر ندهید و از شرکت در این پروژه خودداری کنید!

Eifi Finance جزو پروژه‌هایی است که توانسته در عرض یک ماه رشد بسیار خوبی را تجربه کند و در زمان معرفی ایردراپ در سایت سود پلاس باتوجه به قیمت مارکتی که دارد، ایردراپ آن چند دلار ارزش دارد. زمان ثبت نام در این ایردراپ، در ابتدا مقداری توکن Eifi در حساب شما منظور می‌شود که بعد از چند روز قابل برداشت است که با زیر مجموعه گیری می‌توانید توکن‌های بیشتری را بدست بیاورید. توکن Eifi Finance بر روی شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) فعال است و در کیف پول تراست والت از نوع (BEP20) قابل انتقال و نگهداری است.

ایردراپ‌ها ماهیت مشخصی ندارند، پس نه جدی هستند نه شوخی! اما انجام دادن آن‌ها بهتر از انجام ندادن است! اگر خوش شانس باشید بعضی از ایردراپ‌ها می‌توانند سودآور باشند.

اگر با ایردراپ‌ها آشنایی کامل ندارید، مقاله ایردراپ چیست را مطالعه کنید، همچنین همیشه نکات امنیتی ارزدیجیتال را مد نظر داشته باشید و رعایت کنید.

نام توکن Eifi Finance
شبکه بلاکچینبایننس اسمارت چین BSC
مقدار پاداش ثبت نام0.3 Eifi
تاریخ برداشت 16 روز بعد از ثبت نام
وظایف انجام ایردراپ دارد – فرم ثبت نام
زیرمجموعه‌گیری دارد
تاریخ پایان ایردراپ *پایان یافته
رتبه‌بندی★★★★

مشارکت و دریافت ایردراپ

ب برای شرکت در ایردراپ ازطریق لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید و ایمیل و نام خود را وارد کنید، یک پسورد برای حساب خود تعریف کنید و روی submit کلیک کنید. در صفحه تاییده فرم روی Resend Verification Email کلیک کنید. سپس به ایمیل خود بروید و در ایمیل ارسال شده روی Active My Account کلیک کنید، تا حساب شما تایید شود و وارد حساب خود در سایت شوید.

در این قسمت می‌توانید موجودی ایردراپ و اطلاعات دیگر را مشاهده کنید. با کپی کردن لینک Refferal و ارسال به دوستان خود میتوانید زیر مجموعه‌گیری کنید و پاداش بگیرید. برای ورود به داشبورد کامل حساب خود روی Buy Now کلیک کنید. (پیشنهاد می‌شود فقط ایردراپ را انجام بدین و با زیرمجموعه‌گیری توکن Eifi را به دست آورید و مستقیم توکنی خرید نکنید.)

محیط داشبورد

لینک ایردراپ

https://eifi.com/register/74V6DdPpfz

Contract Adress

0xbbf33a3c83cf86d0965a66e108669d272dfe4214

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
4.5/5 - (4 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *