اخبار دلار ارز

دلار در کانال حساس / سقف مقاومتی قیمت کجاست؟

روند نرخ اکثر ارزهای موجود در بازار در سومین هفته مرداد ماه صعودی بوده است به طوری که هر دلار آمریکا در بازار آزاد در این هفته با افزایش قیمت ۸۱۰ تومانی ۲۶ هزار و ۴۲۹ تومان قیمت خورد.

دلار در کانال حساس / سقف مقاومتی قیمت کجاست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روند قیمت ها در بازار ارز در سومین هفته مرداد ماه افزایشی بوده است؛ بررسی روند نرخ دلار آمریکا در بازار از افزایش قیمت ۸۱۰ تومانی این ارز در بازار آزاد در یک هفته گذشته و افزایش قیمت هزار و ۶۷۰ تومانی آن در یک ماه اخیر حکایت دارد.بسیاری از فعالان بازار کانال ٢۶ هزار تومان را کانال حساس دلار می دانند و معتقدند سقف مقاومتی فعلا در این کانال است و شکسته شدن آن روند افزایش قیمت را تداوم می‌بخشد.

عملکر این ارز در جدول زیر آمده است:

دلار در کانال حساس / سقف مقاومتی قیمت کجاست؟

یورو نیز در شرایط مشابه دلار به سر می برد و قیمت این ارز در یک هفته اخیر ۸۲۱ تومان افزایش یافته است و به ۳۰ هزار و ۳۰۸ تومان رسیده است؛ گفتنی است که قیمت این ارز در یک سال اخیر افزایش ۴ هزار و ۳۱۷ تومانی داشته است.

پوند انگلیس نیز که در حال حاضر ۳۶ هزار و ۸۷۳ تومان قیمت خورده است در یک هفته اخیر ۹۴۱ تومان و در یک ماه اخیر ۲ هزار و ۳۷۳ تومان گران شده است.

عملکرد این ارز در جدول زیر آمده است:

دلار در کانال حساس / سقف مقاومتی قیمت کجاست؟

روند ارزهایی نظیر درهم امارات و لیر ترکیه نیز در این مدت افزایشی بوده است؛ هر درهم امارات با افزایش قیمت ۲۲۰ تومان در یک هفته اخیر امروز ۷ هزار و ۱۹۹ تومان قیمت خورده است و گفتنی است که نرخ این ارز در یک ماه اخیر ۴۶۰ تومان افزایش یافته است و هر لیر ترکیه نیز در یک هفته اخیر ۸۰ تومان گران شده است و در حال حاضر ۳ هزار و ۹۰ تومان قیمت خورده است.

آخرین نرخ ارز در جدول زیر آمده است:

دلار در کانال حساس / سقف مقاومتی قیمت کجاست؟
اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *