اخبار ارز

قیمت دلار امروز ۲۹ بهمن ۹۹ چقدر شد؟

قیمت دلار امروز ۲۹ بهمن ۹۹ چقدر شد؟

صبح روز چهارشنبه اولین نرخ‌های معاملاتی دلار در بازار آزاد، سامانه سنا و بازار متشکل ارزی از افزایش قیمت این ارز خبر داد. نرخ اسکناس آمریکایی در صرافی ملی هم افزایشی بوده و وارد کانال ۲۵ هزار تومانی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، اولین قیمت فروش دلار در صرافی ملی صبح روز چهارشنبه، با ۱۹۰ تومان افزایش نسبت به روز آخرین قیمت دیروز، وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد. بنابراین نرخ فروش هر اسکناس آمریکایی ۲۵ هزار و ۱۷۰ تومان و نرخ خرید آن ۲۴ هزار و ۶۷۰ تومان اعلام شد.

در بازار آزاد نیز قیمت دلار  دو روزی بود به کانال ۲۵ هزار تومانی بازگشته بود و در انتهای آن نوسان می‌کرد اما امروز بار دیگر پا به کانال ۲۶ هزار تومانی گذاشت.  روز گذشته آخرین قیمت این ارز ۲۵ هزار ۸۸۰ تومان بود و صبح امروز با نرخ ۲۶ تومان معامله شد.

همچنین نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی با بیش از ۱۵۰ تومان افزایش قیمت نسبت به آخرین قیمت دیروز، با نرخ ۲۵ هزار و ۲۶۱ تومان آغاز شد.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا نیز از ۲۵ هزار و ۳۴۸تومان در پایان روز سه‌شنبه به ۲۵ هزار و ۵۱۴ تومان در صبح امروز رسید.

بر اساس آخرین معاملات روز گذشته کاری در سامانه نیما نیز نرخ خرید حواله دلار ۲۳ هزار و ۹۱۵تومان و نرخ فروش آن ۲۳هزار و ۲۷۷ تومان اعلام می‌شود. بر این اساس همزمان با افزایش نرخ اسکناس دلار، نرخ حواله آن کاهش قیمت تجربه کرده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *