اخبار ارزدیجیتال خبر

نشانه‌های صعودی برای رشد اتریوم، پالیگان و الروند در سال ۲۰۲۲

یکی از تحلیلگران مطرح بازار ارز دیجیتال، گفته است عوامل فاندامنتال مربوط به اتریوم، پالیگان و الروند بسیار مثبت است و انتظار دارد که این ارزهای دیجیتال در سال جدید رشد خوبی داشته باشند.

به گزارش کریپتو گلوب، لارک دیویس (Lark Davis)، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، اخیراً راجع به دیدگاه‌های صعودی خود درباره اتریوم، الروند و پالیگان صحبت کرده است.

او درباره دیدگاه خود نسبت به آینده اتریوم گفته است:

قیمت اتریوم پنج‌رقمی خواهد شد و پیش از پایان این چرخه می‌توانیم شاهد رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به ۲۰٬۰۰۰ دلار باشیم.

دیویس افزود که حرکت به سوی اثبات سهام اقتصاد اتریوم را تغییر خواهد داد:

راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه دوم را داریم که به‌خاطر وجود اتریوم در حال رشد هستند. شبکه خود اتریوم هم در حال حرکت به سمت سازوکار اثبات سهام است که حرکتی فراتر از تصور محسوب می‌شود. از مدل اثبات کار که به‌طرز وحشتناکی ناکارآمد است، به سمت اثبات سهام حرکت خواهیم کرد که اساساً اقتصاد اتریوم را تغییر می‌دهد.

این تحلیلگر ادامه داد:

در آینده با چیزی شبیه به یک هاوینگ سه‌گانه (اشاره به طرح EIP-1559) روبه‌رو خواهیم شد. بنابراین به‌عنوان بخشی از حرکت به سمت مدل اثبات سهام، نرخ عرضه سالانه اتریوم‌های جدید به بازار ۹۰ درصد کاهش خواهد یافت. اتریوم سال آینده یک دارایی ضدتورمی خواهد شد، یعنی تورم در بازار آن پیوسته کاهش خواهد یافت. طی پنج تا ده سال آینده احتمالاً عرضه کل آن به زیر ۱۰۰ میلیون واحد خواهد رسید.

دیویس نسبت به آینده ارز دیجیتال الروند هم دیدگاهی صعودی دارد:

الروند بالاخره در حال جان‌گرفتن است و فکر می‌کنم زمان و لحظه بسیار هیجان‌انگیزی برای این ارز دیجیتال خواهد بود. دیدیم که [توسعه‌دهندگان الروند] در نهایت صرافی [غیرمتمرکز] خود را با نام مائیار (Maiar) راه‌اندازی کردند. این صرافی به‌نوعی مانند یونی سواپ (Uniswap) است و اکنون می‌توانید در آن یو‌اس‌دی کوین (USD Coin)، الروند و چند ارز دیگر را معامله کنید. چند صرافی متمرکز هم پشتیبانی از توکن‌های فعال در شبکه الروند را آغاز کرده‌اند.

او درباره متیک (MATIC)، توکن اصلی شبکه پالیگان، گفته است:

پالیگان اکنون قصد دارد بخشی از عرضه متیک را از چرخه شبکه خارج کند. چشم‌انداز درازمدت برای قیمت پالیگان عالی به نظر می‌رسد. تعداد آدرس‌های پالیگان بیشتر از هر زمان دیگری در حال افزایش است و خریدهای جدید و برنامه‌های بیشتری در راه هستند. نسبت به پالیگان خوش‌بین هستم و اعتقاد دارم که قیمت آن به ۱۰ دلار می‌رسد؛ اما سؤال اصلی اینجاست که این امر چه زمانی اتفاق خواهد افتاد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *