اخبار ارز دیجیتال

امکان حذف شدن لایت کوین از صرافی های بزرگ وجود دارد.

با معرفی به روزرسانی MWEB Litecoin، این رمزارز خصوصی تر شده و بیشتر بر روی امنیت زنجیره‌ ای خود تمرکز می‌کند. در حالی که بیشتر سرمایه گذاران رمزارزها از این به روزرسانی استقبال می کنند، صرافی های متمرکز و نظارت شده در کشورهایی مانند کره جنوبی ممکن است به دلیل مشکلات قانونی احتمالی فرآیند حذف این رمزارز از فهرست معاملاتی خود را آغاز کنند.

مشکل اصلی به روزرسانی جدید که در بلاک 2257920 فعال خواهد شد، بهبود محرمانه بودن بین فرستنده و گیرنده در یک تراکنش است. Mimblewimble Extension Blocks به کاربران این امکان را می دهد که سکه ها را به بلاک افزونه ارسال کرده و به زنجیره اصلی برگردانند.

به زبان ساده، MWED امکان ارسال تراکنش های “محرمانه” را در زنجیره ای که مبلغ ارسال شده را پنهان می کند، امکان پذیر می کند. اساساً ردیابی مبلغ ارسالی توسط مقامات کشورهایی مانند کره جنوبی غیرممکن و غیرقابل مالیات است. توسعه دهندگان همچنین اضافه کرده اند که به روزرسانی ها باعث افزایش توان عملیاتی شبکه و سرعت پردازش تراکنش ها می شود.

طبق اعلام Upbit، این صرافی همیشه به دنبال جلوگیری از پولشویی است، به همین دلیل است که در صورت مشاهده واریز به صرافی از طریق Mimblewimble، چاره ای جز حذف لایت کوین از لیست آن ها نخواهد داشت. در حالی که جایگاه لایت کوین در CEX های بزرگ مشکوک است، صرافی های غیرمتمرکز از عملکردهای جدیدی استقبال می کنند که تجارت لایت کوین را امن تر و غیرمتمرکز تر می کند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *