اخبار ارز دیجیتال

کارمندانی که پیشنهاد سوء استفاده از وضعیت Luna را داده بودند از بایننس اخراج شدند!

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس در آخرین جلسه AMA فاش کرده است که برخی از کارمندان این صرافی پیشنهاد کرده اند همزمان با سقوط لونا در مقابل کاربران خود معامله و از این طریق سود زیادی کسب کنند.

ژائو با تائید این که سود حاصل از این کار می توانست رقم بسیار بالایی باشد گفت صرف نظر از اصول اخلاقی، انجام چنین کاری با علم به اینکه چه اتفاقی برای Luna و UST در حال وقوع است، برای بایننس به عنوان یک نهاد تجاری غیرعاقلانه بوده است. یک صرافی به عنوان یک بستر بی طرف نباید کاربران خود را به خرید یا فروش یک دارایی خاص ترغیب کند. جالب است بدانید افرادی که این پیشنهاد را دادند بلافاصله اخراج شدند.

در این جلسه، CZ به یکی از سؤالات شایع در مورد ایمنی UST که بایننس در وب سایت رسمی و حساب های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کرده بود، پاسخ داد.

ژائو به کاربران گفت “این یک “تصادف” بوده است؛ گاهی اوقات کارمندان اشتباه می کنند. در اینجا تیم از لوگوی اشتباهی برای پروژه استفاده کرد که باعث ایجاد سردرگمی شد”. او افزود که کاربران باید قبل از سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و فناوری‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال، تحقیقات لازم را انجام دهند.

وی در پاسخ به احتمال از سرگیری معاملات UST و Luna پس از سقوط شبکه ترا گفت که این صرافی همیشه به نفع کاربران خود عمل کرده است و نمی تواند معاملات را متوقف کند در حالی که سایر صرافی ها اجازه عملیات با هر دو دارایی را می دهند. وی افزود که باز بودن قابلیت معامله نباید کاربران را تشویق به خرید یا فروش دارایی های خود کند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *