اخبار ارز دیجیتال

حدود 2 میلیون واحد BNB در بیستمین رویداد توکن‌سوزی بایننس سوزانده شد.

شبکه بلاکچین بایننس روز چهارشنبه، در جریان بیستمین رویداد توکن‌سوزی خودکار خود که هر سه ماه انجام می شود،  1959595.29 میلیون واحد توکن بومی بایننس (BNB) به ارزش تقریبی 444 میلیون دلار را سوزاند و به این ترتیب حجم قابل توجهی از موجودی در گردش این ارز را کاهش داد.

این رقم حدود 1.2 درصد از موجودی در گردش این ارز را تشکیل می داد. با این اقدام، بایننس تا به امروز بیش از 38,683,447 BNB را سوزانده و گام مهمی در جهت دستیابی به هدف بلندمدت خود یعنی کاهش 50 درصدی کل موجودی BNB برداشته است.

در 24 ساعت گذشته، BNB با 3.91 درصد رشد خود را به 232 دلار رسانده است. از منظر تکنیکال، یک مثلث صعودی در نمودار چهار ساعته در حال تشکیل است. شکسته شدن این الگوی ادامه دهنده نزولی نشان می‌دهد که BNB احتمالاً متحمل ضررهای بیشتری می شود.

ارتفاع محور Y مثلث که از نقطه شکست به سمت پایین اضافه می شود، تقریباً 24 درصد اصلاح را برای BNB پیش بینی می کند. افزایش فشار فروش و شکست آن می تواند این الگوی نزولی را تأیید کند و به طور بالقوه قیمت را به سطح 175 دلار برساند. ولی در صورت بازگشت به تراز 235 و تبدیل این مقاومت به یک حمایت قابل قبول، این دیدگاه نزولی اعتبار خود را از دست می دهد. در این حالت هدف بعدی قیمت، مقاومت 247 دلاری خواهد بود. بسته شدن کندل چهار ساعته بالاتر از این سطح می‌تواند نشانه‌ای از شکست صعودی به سمت 300 دلار باشد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *