اخبار ارز دیجیتال

تعداد اترهای قفل شده در اتریوم 2 به 12.7 میلیون ETH رسیده است.

پلتفرم Glassnode گزارش داده است که مقدار کل ارزش قفل شده (TVL) در قرارداد سپرده گذاری اتریوم 2.0 افزایش یافته و به بالاترین حد خود رسیده است.

TVL در اتریوم 2.0 به اوج جدیدی رسید

با نزدیک شدن به زمان تغییر به اتریوم 2.0 و اثبات سهام شدن الگوریم آن، افراد بیشتری تصمیم به سرمایه گذاری در اتریوم 2.0 می گیرند.

در حال حاضر، بالاترین میزان وجوه قفل شده در قرارداد سپرده اتریوم 2.0 به 12718148 اتر رسیده است. این تعداد اتریوم برابر با 25,017,868,930 دلار است.

پیش از این، U.Today گزارش داده بود که انتظار می رود این تغییر (همچنین به عنوان “ادغام” نیز شناخته می شود) به اتریوم 2.0 در ماه آگوست (مرداد) انجام شود.

پیشرفت اصلی این رویداد برای اکوسیستم این است که اتریوم الگوریتم فعلی خود، یعنی اثبات کار را که در حال حاضر از آن استفاده می‌کند به اثبات سهام تغییر می‌دهد. دومین مزیت آن این است که 99 درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند، که باعث می‌شود بیشتر از رمزارزهایی مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین و دوج، دوستدار محیط زیست‌ باشد.

سرمایه گذاران به افزایش میزان اتریوم های قفل شده در قرارداد سپرده ادامه می دهند تا بعداً سود حاصل از سهام را دریافت کنند.

در 10 آوریل (21 فروردین)، طبق نمودار گلس نود، مقدار اتریوم قفل شده در قرارداد، 11،347،810 واحد بود. از آن زمان تاکنون بیش از یک میلیون ETH اضافه شده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *