اخبار ارز دیجیتال

به لطف حضور نهنگ ها، تراکنش های بزرگ شیبااینو 122 درصد افزایش داشته است.

طبق داده‌های وبسایت تحلیلی IntoTheBlock، به دنبال افزایش فعالیت نهنگ‌های شیبا اینو، تراکنش‌های بزرگ این میم کوین محبوب تا ۱۲۲ درصد افزایش یافته است. جهش در تعداد تراکنش های بزرگ معمولاً با افزایش فعالیت نهنگ هایی مرتبط است که در حال خرید یا فروش یک دارایی بوده و ارزش تراکنش های آنها بیش از 100000 دلار است.

تجزیه و تحلیل صورت گرفته توسط WhaleStats در مورد 100 آدرس برتر شیبا نشان دهنده افزایش 8.28 درصدی آدرس‌های فعال است. این پلتفرم تحلیل داده چند تراکنش خرید بزرگ در یکی دو روز اخیر را توسط نهنگ‌ها شناسایی کرده است. برای مثال، BlueWhale0073 با رتبه 312 در وبسایت WhaleStats، به تازگی 147,846,134,326 SHIB به ارزش 1562733 دلار خریداری کرده است.

افزون بر این، SHIB همچنان به عنوان یکی از 10 توکن برتر خریداری شده توسط 5000 نهنگ برتر ETH شناخته می شود. این نهنگ ها در حال حاضر حدود 627497979 دلار SHIB در اختیار دارند.

گزینه جدید کشت سود Bitrue برای توکن های شیبااینو

پلتفرم Bitrue اخیراً یک گزینه کشت سود جدید برای شیبااینو راه اندازی کرده است که به دارندگان این امکان را می دهد تا از توکن های خود کسب درآمد کنند. براساس اطلاعات منتشر شده در یک پست وبلاگی، در این پلتفرم سه گزینه استخر Shiba وجود دارد که هر کدام تعداد روز قفل شدن دارایی، سرمایه و APY خاص خود را دارند. کاربران می توانند یکی از گزینه ها را به صلاحدید و مطابق با نیاز خود انتخاب کنند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *