اخبار ارز دیجیتال

به طور میانگین روزانه یک پروژه بر بستر بلاکچین کاردانو راه اندازی می شود.

بر اساس آخرین گزارش ماهانه از پروژه های ساخته شده بر بستر کاردانو، تعداد این پروژه ها در ماه آگوست (مرداد و شهریور) به 1076 مورد افزایش یافته است. در این گزارش آمده است که تعداد پروژه های جدید ساخته شده توسط کاردانو در این مدت، 31 مورد افزایش داشته است که نشان می دهد به طور متوسط، هر روز از ماه آگوست شاهد راه اندازی یک پروژه جدید در بستر بلاکچین کاردانو بوده ایم.

در این میان، سهم پروژه های NFT بسیار قابل توجه است. بازار NFTهای کاردانو یا CNFT، بازار بزرگی است که به دلایلی توانسته محبوبیت زیادی میان سازندگان دنیای دیجیتال به دست آورد. ارزانی و سرعت بالای استخراج NFT در شبکه کاردانو، به علاوه مزایای مشابهی که رقبای بزرگتر دارند، این بلاکچین به یک انتخاب برتر تبدیل کرده است.  این شبکه از چشم سلبریتی های بزرگ نیز دور نمانده است.

مطمئناً راه اندازی یک پروژه در روز دستاورد جذابی به نظر می رسد، اما در دنیای مهیج ارزهای دیجیتال و بلاکچین، این نهایت کار نیست. راه اندازی هارد فورک واسیل (Vasil) در ماه سپتامبر (مهر ماه) نیز می تواند کاردانو را به سطح جدیدی رسانده و به طور مستقیم بر جذابیت این بلاکچین برای توسعه دهندگان تأثیر بگذارد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *