اخبار ارز دیجیتال

انجمن ApeCoin انتقال این توکن به یک زنجیره جدید را تکذیب کرد.

راه اندازی ApeCoin یک فاجعه کامل برای شبکه اتریوم بود، اتریوم پس از ظهور انبوهی از تراکنش‌ ها در شبکه، مشکلات گسترده‌ای را به خاطر ازدحام شدید تجربه کرد که باعث افزایش بیش از ده برابری در کارمزد تراکنش‌ها شد. اندکی بعد، توسعه دهندگان APE یک پیشنهاد مهاجرت برای این توکن ارائه کردند.

جامعه اینطور فکر نمی‌کند
همانطور که رای گیری نشان می‌دهد، جامعه طرفدار انتقال این توکن به زنجیره دیگری نیست. در حال حاضر، ۹۹٪ از همه رای دهندگان می‌خواهند این توکن را در زنجیره اتریوم نگه دارند.

2022 06 03 15 26 38 ApeCoin Community Denies Transfer to New Chain Wont Leave Ethereum - انجمن ApeCoin انتقال این توکن به یک زنجیره جدید را تکذیب کرد

بلافاصله پس از راه اندازی این توکن، Yuga Labs به جامعه گفت که آنها معتقدند ApeCoin باید برای مقیاس‌بندی مناسب به زنجیره خود حرکت کند زیرا اتریوم به دلیل کارمزدهای بسیار بالا مشکلات زیادی را برای سرمایه‌گذاران و خریداران ایجاد کرده است.

ApeCoin DAO اظهار داشت که آنها فکر نمی‌کنند ApeCoin اکنون به یک زنجیره جداگانه نیاز داشته باشد. APE می‌تواند بدون مهاجرت به زنجیره لایه ۱ دیگری در اکوسیستم اتریوم کار و رشد کند.

مسائل مربوط به مهاجرت
مشکل اصلی ایجاد یک زنجیره لایه ۱ جداگانه، سازگاری با سایر زنجیره‌ها و مسائل فنی بالقوه است که ممکن است رخ دهد زیرا توسعه‌دهنده BAYC هنوز هیچ تجربه‌ای در ایجاد زنجیره خود و یک اکوسیستم در اطراف آن نداشته است.

پس از راه اندازی این توکن، برخی از کاربران گفتند که مشکل از زنجیره اتریوم نیست، بلکه طراحی معیوب یک قرارداد هوشمند است که باعث تراکم شبکه و در نتیجه افزایش هزینه‌های تراکنش در اتریوم شده است.

در زمان انتشار این مقاله، APE با قیمت ۶/۱۵ دلاری معامله می شود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *