اخبار ارز دیجیتال

ارائه فید قیمتی چین لینک در سولانا

پلتفرم اوراکل بلاک چین، چین لینک(Chainlink) از راه اندازی فید قیمتی خود در بلاک چین سولانا خبر داده است. این ادغام به توسعه دهندگان مالی غیرمتمرکز (DeFi) اجازه می دهد تا از فیدها در برنامه های غیرمتمرکز خود (DApps) استفاده کنند.
پلتفرم اوراکل بلاک چین در اطلاعیه ای که برای کوین تلگراف ارسال شده است، خاطرنشان می کند که پس از راه اندازی، هفت فید قیمتی برای توسعه دهندگان سولانا از جمله BTC/USD، ETH/USD و USDC/USD در دسترس خواهند بود. در مراحل بعدی ادغام، خدمات اوراکل چین لینک و فیدهای قیمت بیشتری در دسترس خواهد بود.
آناتولی یاکوونکو(Anatoly Yakovenko)، یکی از بنیانگذاران سولانا، معتقد است که ادغام چین لینک به توسعه دهندگان کمک می کند تا DApp های مبتنی بر دیفای را روی سولانا بسازند.
سرگئی نظروف(Sergey Nazarov)، بنیانگذار چین لینک نیز هیجان خود را از این ادغام ابراز کرد. نظروف خاطرنشان کرد که چین لینک یک شبکه اوراکل جامع دارد و تیم آن در حال پیش‌بینی نقش آن در اکوسیستم سولانا است.

به محض اینکه چین لینک یکپارچه می شود، پروژه های مبتنی بر سولانا متعهد شده اند که از فید قیمتی برای محصولات خود استفاده کنند. گردآورنده‌های بازدهی Francium و Tulip و پروتکل وام‌دهی Apricot Finance از جمله مواردی هستند که از آنها استفاده خواهند کرد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *