ایردراپ 1000 توکن TT

ایردراپ دریافت 1000 توکن TT

وضعیت: فعال
اخطار
سلب مسئولیت
آخرین بروزرسانی:20 آبان 1400

سلام دوستان امیدواریم همیشه در مدار پیشرفت باشید؛ این پروژه چند سالی است که فعالیت دارد و توکن آن ارزشمند و درحال خرید و فروش است. در این مقاله به شما آموزش میدیم که هم 2 توکن TT در بدو ورود به دست بیاورید و هم در این ایردراپ با انجام چند فعالیت ساده 1000 توکن TT به دست بیاورید. ارزش تقریبی این ایردراپ در زمان نگارش این مقاله تقریبا 15$ است، پس برای به دست آوردن این توکن در ادامه با آموزش این ایردراپ همراه ما باشید. (اگر دوست دارید قیمت فعلی این توکن را مشاهده کنید اینجا کلیک کنید.)

نصب و ورود به نرم افزار ThunerCore HUB

ابتدا از طریق لینک گوگل پلی یا اپ استور نرم افزار ThunderCore Hub را در موبایل خود نصب کنید.

قبل از باز کردن نرم افزار حتما فیلترشکن موبایل خود را فعال کنید. (بهتر است همیشه از یک فیلترشکن با آی پی یک کشور مشخص مثل انگلستان استفاده کنید)

وارد نرم افزار شوید و با انتخاب یکی از گزینه‌های ورود با اکانت فیسبوک یا ورود با اکانت گوگل وارد نرم افزار شوید.

آموزش نصب و ورود ThunderCore HuB

دریافت 2 TT هدیه

بعد از ورود روی تب Quest کلیک کنید و وارد این بخش شوید. در قسمت پایینی این صفحه روی بخش Newbie SignUp Bonus روی Claim کلیک کنید تا مقدار 2 توکن TT را به دست بیاورید. (طی گزارشی که به دست ما رسیده، این هدیه برای بعضی از دوستان ارائه نمی‌شود، پس طبق شرایط تنها راه برای ورود این موارد به این ایردراپ، خرید این توکن از صرافی، مثل صرافی هات بیت و واریز آن به کیف پول شخصی در نرم افزار ThunerCore HUB است)

همچنین با دریافت این 2 توکن کار استخراج توکن TT به طور خودکار برای شما آغاز می‌شود، برای مشاهده و افزایش سرعت استخراج، وارد تب Home شوید و روی گزینه TT Mining کلیک کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید اگر در مرحله قبل ارزهای خود را به کیف پولتان انتقال داده باشید، ماینر در حال فعالیت و استخراج است که با کلیک بر روی Claim می توانید آن را بدست بیاورید. از این به بعد کاری که شما باید فقط انجام دهید این است که هر 7 روز یک بار وارد نرم افزار شوید و روی Claim کلیک کنید. (توجه داشته باشید که ارزهای شما در هر زمان که بخواهید قابل برداشت هست)

برای افزایش سرعت استخراج و دریافت 1% بیشتر می توانید در بخش پایینی همین قسمت (TT Mining) روی بخش زرد رنگ (Bind a referrer) کلیک کنید و کد PBDRWM را وارد کنید.

ماینینگ ارز TT

ایردراپ دریافت 1000 توکن TT

بعد از انجام مراحل قبل در بخش TT Mining روی گزینه Earn 10% Referral Rewards کلیک کنید و کد معرف خود را کپی کنید و برای دوستان خود ارسال کنید. شما برای دریافت این ایردراپ نیاز به داشتن حداقل 6 کاربر فعال دارید که فعالیت آنها به روشی که در مرحله قبل توضیح داده شد تایید می‌شود.

بعد از دریافت 6 زیر مجموعه فعال، کافی است لینک معرفی این پروژه در همین قسمت (Earn 10% Referral Rewards) در یکی از شبکه‌های اجتماعی توییتر، فیسبوک یا مدیوم قرار دهید و لینک آن را در این صفحه درج کنید و ارسال کنید.

اگر مراحل را به درستی انجام دهید، باید منتظر باشید تا حساب شما بررسی شود و بعد از مدتی این مقدار برای شما منظور خواهد شد.

سرمایه گذاری و ماینینگ توکن TT

اگر علاقه دارید در این پروژه سرمایه‌گذاری کنید و به ماینیگ بپردازید، مقاله آموزش سرمایه گذاری و استخراج ارز Thuner Token (TT) را مطالعه کنید.

پرسود باشید
همراه ما باشید در سودپلاس$

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
3.8/5 - (5 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *