آموزش انجام ایردراپ در گلیم gleam

آموزش انجام ایردراپ‌ها در گلیم Gleam

Gleam یکی سایت‌های مهم در حوزه ایردراپ‌ها است که با توجه به امکانات این پلتفرم بسیاری از پروژه‌های ارزدیجیتال، ایردراپ خود را در این سایت قرار می‌دهند. در این سایت کلیه وظایف انجام‌شده توسط شرکت‌کنندگان (کاربران)، اعتبارسنجی می‌شود و طبق شرایط ایردراپ به آن امتیاز داده می‌شود.
صفحه همه ایردراپ‌ها در این سایت، تقریبا یکسان و مشابه تصویر زیر است و شامل بخش‌های مختلف می‌شود که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

انجام ایردراپ در سایت gleam

بخش اول: زمانبندی و امتیازها

در این قسمت اطلاعاتی مثل زمان باقیمانده برای شرکت در ایردراپ(Days Left)، تعداد کل امتیاز‌های دریافت شده کاربران(Total Entries) و تعداد امتیازهای کسب‌شده توسط شما(Your Entries) درج شده است.

بخش دوم: جزییات ایردراپ

در این بخش، اطلاعات ایردراپ شامل: جزییات و شرایط ایردراپ، نوع و مقدار پاداش برندگان و زمان واریز پاداش درج شده است.

بخش سوم: ورود

این بخش برای ورود به سایت Gleam و ایردراپ‌ها است و معمولا فقط یک‌بار (دفعه اول) نیاز به وارد شدن(Login) دارد.
شما در این بخش به دو روش می‌توانید وارد شوید، با استفاده از حساب جیمیل، و با استفاده از ایمیل‌های دیگر . برای تسریع در انجام ایردراپ‌ها، پیشنهاد میشه حتما از جیمیل (ایمیل گوگل) استفاده کنید.
برای ورود با جیمیل(Gmail)، اگر قبلا در کامپیوتر یا موبایل خود وارد حساب جیمیل خود شده باشید، با کلیک روی آیکون قرمز رنگ، وارد صفحه جدیدی می‌شوید که با کلیک روی حساب جیمیل خود، به راحتی در سایت Gleam وارد می‌شوید.

بخش چهارم: وظایف ایردراپ

وظایف کلی که باید در این قسمت انجام دهید، مشابه ایردراپ‌های دیگر است که شامل انجام وظایف در شبکه‌های اجتماعی، ثبت آدرس کیف‌پول و موارد دیگر می‌شود که در بخش قبلی به آن‌ها اشاره شد. هر بخش مقدار امتیاز مربوط به خود را دارد که بعد از انجام صحیح به شما، داده می‌شود.
در این بخش با کلیک روی هر مورد، لینک و دکمه وظیفه مورد نظر به همراه توضیحات ارائه شده است که باید مطابق خواسته آن را انجام دهید. سپس به فرم برگردید و روی دکمه ادامه”Continue” کلیک کنید. اگر به درستی انجام داده باشید، امتیاز آن را دریافت می‌کنید و می‌توانید وظایف دیگر را انجام دهید.

برای انجام وظایف ایردراپ‌ها در سایت Gleam این موارد را مد نظر داشته باشید

  • برای دریافت پاداش ایردراپ، همه موارد را به درستی وکامل انجام دهید.
  • در برخی از ایردراپ بعد از انجام وظایف به طور کامل،وظایف جدید به شما ارائه می‌شود که با انجام آن‌ها می‌توانید امتیاز بیشتری کسب کنید، البته معمولا اجباری نیست، اما بهتر هست که آن‌ها را هم انجام دهید.
  • برای اعتبارسنجی وظایف، یکبار برای بار اول نیاز است مجوز بررسی شبکه‌های اجتماعی را به Gleam بدهید. به عنوان مثال: بعد از کلیک روی وظیفه مورد نظر (مثل Follow کردن در توییتر)، صفحه‌ای برای مجوز دسترسی به توییتر به شما نمایش داده می‌شود که باید آن را تایید کنید.
  • حتما قبل از انجام وظایف ایردراپ، همه موارد خواسته شده را به دقت مطالعه کنید، و از امکان انجام آن توسط خودتون، اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال برخی از ایردراپ‌ها نیاز به معرفی 10 زیر مجموعه دارند که این کار برای همه افراد ممکن نیست.

همه ایردراپ‌های دیگری که در این سایت ارائه می‌شوند، همانند این آموزش شرایط و مراحل تقریبا مشابهی دارند و شما به همین صورت می‌توانید در همه ایردراپ‌هایی که در سایت گلیم ارائه می‌شوند شرکت کنید.

امیدواریم از این آموزش بهره کافی رو ببرید.
همراه ما باشید در سودپلاس$

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
3/5 - (2 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *